Kategori arşivi BEYOĞLU KURYE

CİHANGİR KURYE HİZMETİ SÜRÜYOR

Cihangir Kurye her geçen gün daha da büyüyor

Yani durum her gün daha da gelişme kaydediyoruz. Bu işimiz biraz bir birine benziyor. Bizler mümkün olduğu kadar hiç bir kimseye, araca, yayaya, bitkiye, doğaya zarar vermeden ve elimizden geldiği kadar trafik kurallarını çiğnemeden bu işleri yerine getirmeye çalışıyoruz. Fakat unutmayın ki o elemanın üstünde sizin evrağınız da olabilir. Yıllarda giderken o motorcu kardeşlerimize daha dikkatli davranalım. Çünkü sizin işlerinizi yetiştiriyorlar.

Cihangir Kurye ile bölgenin yükünü çekiyoruz.

Burası Beyoğlu ilçesinde küçük bir semt. Tophane ile Taksim arasında kalan bir yer. Kafe ve mekanlar ile dolu bir bölge. Sonradan atağa kalkan iyi sayılabilecek bir bölgenin adıdır. Yaklaşık uzun zamandır Beyoğlu ilçesine bağlı bir semtimiz. Dar sokakları ve küçük yolları olan bölge eğlence merkezi haline gelmeye başladı. Burada Taksim hastanesi ve Alman hastanesi bulunmaktadır. Eskiden de benzinci vardı. Şimdilerde kaldırıldı.

ELMADAĞ KURYE BAŞARIYOR

Elmadağ Kurye Taksim Tarafında Hizmet Veriyor

Elmadağ, Harbiye, Dolapdere, Pangaltı, Osmanbey ve Kasımpaşa bölgelerinde hizmet veren bir sistemdir. Zamanımızda bu işte vazifesini kaybetmiş ve eski bir yapı olarak kalmıştır. Fakat şimdilerde buradan verim alınmazsa kulanım da geçmese de yakın zamana kadar veya yakın tarihe hatta çok yakın zamanlarda buradan çok yararlanılmıştır. Bölgeye girildiği zaman hemen dört yol ışıklar vardır. Tünel olarak hemen altından geçilir. Birde Taksim girişinde hemen az ilerleyince bir yeni yapğılan alt geçit tünel daha bulunmaktadır. Toplamda iki tarafta yol üstünde tam hem Beşiktaş sahile hemde Tarlabaşı tarafına geçiş vardır.

Elmadağ Motorlu Kurye Acil İşlerinizde Yanınızda

İnsanların İstanbul içinden dışa doğru şehir dışına doğru çıkmak istedikleri o yıllarda çok gelişmiştir. İlk önce Şehit Muhtar caddesi tarafında otel ve evleri diye bu evler yapılmış ve daha sonra ileriye doğru büyümeye başlamıştır. Tam karşısında gezi parkı içinde büyük alanları yeni bir hale dönüştüren bir merkez haline gelmiştir. O günden beri Beyoğlu ilçesine bağlı olsa da sanırım sonradan güçlü bir semt olma durumu daha kuvvetli gözükmektedir. Esas yerlileri buralarda yaşamaktadır. İlerisi sonradan gelişme kaydetmiştir. Bölgede bulunan turizm daha yakın olmasına rağmen her nedense İstanbul’daki çarpık ilçeler bitmedi.

BEYOĞLU MOTO KURYEDEN VAZGEÇMEYİN

Bizler büyük bir sorumluluğu üzerimizde görerek sizlere daha iyi hizmet için yüksek oranda harcama yaptık.

Bildiğiniz gibi bu iş çok tehlikeli bir iştir. Bütün gün motosiklet üstünde akşama kadar sağa sola giderek paket dağıtımı yapıyoruz. Son yıllarda insanların alım güçlerinden dolayı ve İstanbul nüfusunun artması sonucu araç sayılarının artmasından dolayı her taraf araç olmuştur. Her türden insan araç kullanmaya başlamış ve trafikte kaza oranı daha da artmıştır. Bu yüzden bizler her gün tehlike içinde yaşamaya devam ediyoruz. Allah yardımcımız olsun.

Bundan dolayı tabiri caizse her gün ölümle burun buruna yaşamaya devam ediyoruz

Beyoğlu ilçesindeki fırtınalı çalışmalardan sonra bir süre ara vermiştik. Fakat tekrar son gaz geri döndük. Baya zamandır bu işe ara vermiştik. Çünkü bu işte gerçekten artık insanı bunaltacak dereceye gelmişti. Başka işler denedik olmadı başaramadık. Elimizde meslek olarak bu işimizden başta bir iş olmadığı için gene döndük kürkçü dükkanına. Fakat çalışma azmi ve gücümüz den hiç bir şey kaybetmedik.

BEYOĞLU İLÇESİNİN ÇOĞU CADDELERİNE NEDEN MOTORLU KURYELER GİREMİYOR

UZUN ZAMANDIR HİZMET VERDİĞİMİZ BU BÖLGEYE TEKRAR GERİ DÖNDÜK

Aksine daha da güçlenerek Allah’ın izni ile geri döndük. Hatta tecrübemiz daha da artarak büyüyerek daha geniş alanlara yayılmıştır.  Evet size süpriz denebilecek bir haberimiz var. Değerli dostlar ve arkadaşlar, Bizler burada Artık bu zamandan sonra tüm Beyoğlu bölgesi çalışma alanımız içine girmiştir. Beyoğlu ilçesinde bir çok mahalle ve semt bulunmaktadır. Bu semtlerin hepsini çok iyi bilmekte ve daha önceden gittiğimiz yerlerdendir. Burada gittiğimiz ve hizmet vereceğimiz yerler şunlardır, Örnektepe, Halıcıoğlu, Yenişehir, Yahya Kemal, Tomtom, Şehit Muhtar, Şahkulu, Sütlüce, Suriri, Pürtelaş, Piyalepaşa, Piripaşa, Ömer Avni, Müeyyetzade, Küçük Piyale, Kuloğlu, Kulaksız, Kocatepe, Kılıç Ali Paşa, Kemankeş, Keçepiri, Evliya Çelebi, Kaptanpaşa, Kalyoncu Kulluk, Kemerhatun.

BEYOĞLU MOTORLU KURYE, BEYOĞLU İLÇESİNDE HİZMET VERMEYE DEVAM EDECEKTİR

Burada bulunan bir çok mahalle içinde siparişimiz vardır. Bizler sadece geçimini sağlayan ve geçimini motor üstünden sağlayan insanlarız. Ayrıca Kadı Mehmet, Hüseyin Ağa, Hacı Mimi, İstiklal, Hacı Ahmet, Firüzağa, Gümüşsuyu, Fetihtepe, K. M. Çelebi, Emek Yemez, Çukur, Çatmalı Mescid, Cihangir, Camii Kebir, Bülbül, Bostan, Bereketzade, Bedrettin, Asmalı Mescid, Arap Camii mahallelerine ve semtlerine ayrıca, Salıpazarı, Fındıklı, Tophane, Boğazkesen, Karaköy, Tünel, İstiklal Caddesi, Sıraselviler Caddesi, Kazancı Yokuşu, Galatasaray, Kasımpaşa, Hasköy, semtlerine hizmet vermeye başladık ve buralara hizmet verilecektir. Bundan başka bu bölgelerden Uçak kargo işleriniz çıkarsa acil olarak başka şehirlere veya uluslararası olarak alıp yollayabiliyoruz.